Appie Jarig - Reisverslag uit Porto, Portugal van de goosjes - WaarBenJij.nu Appie Jarig - Reisverslag uit Porto, Portugal van de goosjes - WaarBenJij.nu

Appie Jarig

Door: Nat

Blijf op de hoogte en volg de goosjes

20 Juli 2016 | Portugal, Porto

Joehoe, Papa is jarig vandaag! De kids verheugen zich al dagen om papa te verwennen met een ontbijtje en te verassen met de kadootjes die we stiekem met veel lol tijdens het shoppen hebben gekocht: een aansteker & een asbak van Portugal en armbandjes van de Voetbalploeg FC Porto (waar nu Feyenoorder Bruno Martins Indi speelt).

Na een uitgebreid ontbijtje, duiken we het zwembad in. Vandaag is het feest en vooral de kids voelen het. Ze steken ook niet onder stoelen of banken dat papa nu bijna 50 is (hij is 46 geworden) en we dan een feestje geven. Blijft toch grappig dat kinderen verjaardagen en ouder worden anders ervaren….

In de avond drinken we een borrel in een strandtentje en Appie loopt even het strand op.

Een goede zeewind
waait gedachten op een rij

Loesje en een jarige Appie

• 25 Juli 2016 - 21:42

Wendy:

Oh erg, schamie bami, maar gefeliciteerd nog Ap met je verjaardag....zo te lezen is t vooral voor de kids een geslaagde dag geweest met veel voorpret...

• 28 Juli 2016 - 23:30

Nens:

Mooi gedichtje! En proost nogmaals op de verjaardag van Appie!

Ik doe ook een poging:

Een goede wind
    Waait je neus naar opzij

Tante Nens.

• 30 Juli 2016 - 18:16

Sanne:

Nou, zo te lezen hebben jullie het heerlijk naar jullie zin! Geniet ervan!