Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van de goosjes - WaarBenJij.nu Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van de goosjes - WaarBenJij.nu

Porto

Door: natascha

Blijf op de hoogte en volg de goosjes

19 Juli 2016 | Portugal, Porto

Wat een geweldige stad is Porto. Vanuit de camping gaan we met het OV naar de stad. En dit was al een spektakel op zich; wat een busreis. Ik heb altijd bewondering voor de buschauffeurs in de Alpen, vind het zo knap hoe zij de bussen door de bergen heen loodsen. In Porto kennen de buschauffeurs hun eigen rijstijl; ze rijden met de bus alsof ze op het circuit van Monaco zijn, maar dan door de smalle klinkerstraatjes van Porto. Ik zag de muren van de huizen op minder dan 5 cm afstand van het raam van de bus. Sjonge jonge, ik heb een half uur nodig gehad om van deze busrit bij te komen!!

En wat betreft Porto, daar hebben geen woorden voor, maar een oproep: wie heeft er zin in een weekendje PORTO?? Ik stel voor dat we een in het najaar gaan, een aangenaam temperatuurtje om de Porthuizen in Porto eens goed te bezoeken & te bewonderen en uren door de straatjes van deze fantastische stad te slenteren. Liefhebbers kunnen zich melden!!

  • 23 Juli 2016 - 10:48

    Oma :

    Halloootjes

    wat een leuk verslag ik wil wel mee een weekendje Porto
    lijkt me erg gezellig . we gooien het in de groene fiets vest
    op fiets naar porto.Dus bij deze meld ik me aan groetjes Oma

  • 26 Juli 2016 - 23:10

    Mirian:

    Hallo Goosjes. Gefeliciteerd Ap en proost op t nieuwe levensjaar. Geniet van de reis. Portugal staat op t lijstje!

  • 28 Juli 2016 - 23:28

    Nens:

    Ja die busreis!!! Die heb ik ook meegemaakt. Ongekend. Knap toch!
    Haha moest er ook van bijkomen.

    Bij deze meld ik mij aan voor de door jouw georganiseerde en compleet verzorgde weekendtrip naar Porto inclusief een flesje port. Graag een kamer met zeezicht. Graci!

    Tante Nens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Porto

Mijn eerste reis

De Goosjes op Europareis in de camper.

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2016

Weer thuis ....

17 Augustus 2016

Route Barca

16 Augustus 2016

foto's volgen nog

13 Augustus 2016

Xabia

12 Augustus 2016

Sierra Maria los Vélez
de goosjes

Ben jij ook zo Aan je eigen dromen toe Loesje & de Goosjes

Actief sinds 23 Juni 2016
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 15231

Voorgaande reizen:

23 Juni 2016 - 29 Augustus 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: