fiets vergeten..... - Reisverslag uit Ferrol, Spanje van de goosjes - WaarBenJij.nu fiets vergeten..... - Reisverslag uit Ferrol, Spanje van de goosjes - WaarBenJij.nu

fiets vergeten.....

Door: Natascha

Blijf op de hoogte en volg de goosjes

13 Juli 2016 | Spanje, Ferrol

We beginnen de dag heerlijk op het strand; de kids raken al aardig vertrouwd met de zee en het strand. Jaap verdwijnt de zee in met zijn bodyboard en trotseert met veel plezier steeds hogere golven. Soms zijn we hem even kwijt, totdat we zijn blonde koppie met een grote glimlach tussen de golven weer tevoorschijn zien komen.

Iris, Lola heeft ook een bodyboard, en vandaag hebben we samen even geoefend en speciaal voor jou foto’s gemaakt!! De golven zijn alleen soms wat hoog en daardoor voor Lola nog wat te spannend, maar dat gaat helemaal goed komen.

We stappen weer in de camper en een paar km later komen we erachter dat we wat zijn vergeten: de fiets van Lola!! Het is ongelooflijk, maar waar. Deze staat nog op de camping, bij de pingpongtafel, althans, dat hopen we. Met onze fingers crossed rijden we vol spanning terug en gelukkig had de camping baas opgemerkt dat het blonde meisje uit Holland haar fiets was vergeten. Hij had deze voor ons achter slot en grendel gezet. Opgelucht en met fiets, zetten we onze reis voort.

We stoppen bij le Catedrales, een geheel van bijzondere rotsformaties van 20 – 30 meter hoog direct aan en op het strand. We dwalen tussen de rotsen door, waden door het water in smalle gangetjes en Jaap & Lola zwemmen in een grot. We waren niet voorbereid op een zwempartij en hebben geen zwemspullen bij. We zetten ons “niemand ken ons toch principe” in, dus wat maakt het uit: kleding uit en in het ondergoed het water in. Dat is dubbel genieten en plezier.

Eindbestemming deze dag: Ferrol, op aanraden van Joop. Het schijnt het walhalla van het surfen en bodyboarden te zijn. In de klimtopo zien we dat daar ook een klimgebied is. Klinkt als een goede plek voor ons!

• 17 Juli 2016 - 12:06

Nens:

Hola wat een avonturen weer. Tof Lola dat jij ook een bodyboard hebt. Goed oefenen!
    En stoer Jaap lekker in de hoge golven.

Stelletje naturisten! ;-)

• 18 Juli 2016 - 09:08

Joop:

Ik ijl een beetje na in het lezen van jullie reisverslagen maar het is geweldig jullie reisverslagen te lezen. Geniet er van!