De Atlantischa Kust - Reisverslag uit Labenne, Frankrijk van de goosjes - WaarBenJij.nu De Atlantischa Kust - Reisverslag uit Labenne, Frankrijk van de goosjes - WaarBenJij.nu

De Atlantischa Kust

Door: natascha

Blijf op de hoogte en volg de goosjes

04 Juli 2016 | Frankrijk, Labenne

We reizen langzaam aan verder naar het zuiden en zijn weer een stukje dichter bij de Spaanse Grens, deze is nu nog zo’n 100-150 km van ons vandaan. De camper staat in het plaatsje Labenne. We blijven nog even plakken aan de Franse Atlantische kust, die ons prima bevalt. Op weg naar deze plek, hebben we op ons gemakje aan zee gepicknickt. De golven waren super hoog (voor ons althans) waarop we de bodyboarden tevoorschijn hebben gehaald. Jaap & Appie zijn de zee in gedoken en gestart met het eerste echte bodyboard-werk. En volgens de mannen is dat echt hard werken!!

De eerste dagen van onze reis konden we nog lekker profiteren van het laagseizoen. Het hoogseizoen is nu echt gestart, wat maakt dat de campingprijzen fors stijgen. Voor Jaap & Lola betekent dat een einde aan de fantastische campings met zwemparadijzen….die zijn ons nu iets te prijzig (vanaf 60 euro per nacht). Het leuke is dat er nu meer kinderen op de campings gaan zijn en dat merken we meteen.

Ik ga proberen nog wat foto's toe te voegen, maar of dat nog gaat lukken, is even de vraag....

• 05 Juli 2016 - 09:58

Jacqueline Bost:

Hallo Lola en familie,

Wij missen je hier in groep 4. Maar we zien dat jij het heel erg leuk hebt. We zijn ook wel een beetje jaloers, hoor!!!

Heel veel groetjes van alle kinderen en de juf

• 05 Juli 2016 - 12:38

Nicky Heijnens:

Hallo Jaap, Lola, papa en mama,

Wat klinkt dat allemaal goed! Mooie foto's.
    Helaas kunnen we je nieuwe kapsel niet zo goed zien.
    Veel succes en plezier!

Liefs groep 6-7 en de juffen

• 05 Juli 2016 - 15:00

Monique:

Heerlijk en wat gaaf om jullie verslagen en belevenissen te lezen !!!! Super tof!!
    Geniet lieve luitjes xxx

• 06 Juli 2016 - 14:39

Nens:

Heel tof die golven!
    Toen ik nog jong en onweerstaanbaar was ik niet weg te slaan uit die zee. Aanrader idd!
    Wie weet kan ik Appie en Jaap er in de toekomst nog eens uitboarden..

Tip voor mama bikinitopje aanhouden als je op het boardje ligt...anders krijg je schrale....

Tante Nensje

• 07 Juli 2016 - 15:49

Pascalle:

Wat heerlijk om zo lekker met jullie mee te kunnen leven door jullie verhalen. Liefs van de Pleugertjes

• 07 Juli 2016 - 23:21

Annika:

Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo aan het genieten zijn!! En wat een stoere mannen op de foto's:) gaaf hoor!!

• 10 Juli 2016 - 20:05

Iris:

Heeft Lola ook een bodyboard?

• 11 Juli 2016 - 08:40

Joop:

Hallo lieve Goosjes,
    Fijn om te zien dat de body boardjes van pas komen en leuk om te lezen dat jullie langzaam het nomaden ritme te pakken krijgen. Hier in Gulpen is alles ok en tellen we af naar de zomer vakantie!
    Groeten van de Bormansjes